2014. május 28., szerda

Sorozat inspirálta 2. | Gossip Girl


Sziasztok!
Ma ismét egy sorozat alapján elkészített manikűrrel jelentkezem. :) Ezúttal a Gossip Girl című amerikai sorozatra esett a választásom. Ti szeretitek ezt a sorozatot? Ki a kedvencetek? Ha azt a kérdést kellene megválaszolnom, hogy melyik a kedvenc sorozatom, akkor nagy nehezen de azt hiszem, hogy erre esne a választásom. Nagyon szeretem az összes szereplőt és az őket alakító színészeket is. Aki szereti a csajos sorozatokat, azoknak bátran ajánlom. (Zárójelesen megjegyezném, hogy egyébként van olyan fiú ismerősöm is, aki imádja a GG-t. :)
Egy nagyon egyszerű manit készítettem el, melynek mintájául az alábbi kép szolgált. Ha kíváncsiak vagytok a végeredményre akkor kattintsatok a továbbra. :)




A színes pöttyök a fényeket hívatottak szimbolizálni + ezt az egészet megspékeltem egy kis csillámos fedőlakkal, ami természetesen a manhattani elit csodás életét jelképezi. (talán a középső ujjamra egy kicsit sokat vittem fel, de ezt már csak utólag vettem észre :/)
Ennyi lenne mára, jövőhéten pedig jön a 'Sorozat inspirálta' 3. része. ;)
xoxo, Ági

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése