2014. május 21., szerda

Sorozat inspirálta 1. | Charmed

Sziasztok! Ági vagyok és sorozatfüggő. De tényleg! Most hirtelen össze sem tudnám számolni, hogy hány sorozatot nézek/néztem. Már a blog létrejöttekor felmerült bennem az, hogy egy-egy általam kedvelt sorozatból merítek ötleteket a manikűrjeimhez. Viszont sajnos összejött sok minden és nem volt időm a bloggal sem annyit foglalkozni, amennyit szerettem volna, nemhogy egy ilyenbe belevágni. Most viszont úgy érzem, hogy eljött ennek az ideje.


Tehát arról van szó, hogy minden szerdán jönni fogok a kedvenc sorozataim inspirálta körmökkel. Először úgy gondoltam, hogy kéthetenként jelentkeznék ezzel, de a brutálisan sok sorozat miatt így is sokáig fog tartani ez a széria. :)
Egyébként ha lenne rá igény akkor nemcsak a manikűröket mutatnám be, hanem az adott sorozatról is írnék egy pár mondatban, hogy miért is szeretem azokat.

Ma a Bűbájos boszorkákra esett a választásom. Imádtam ezt a sorozatot! Azt hiszem úgyis fogalmazhatnék, hogy ettől lettem sorozat addikt, hiszen mind a 8 évadot legalább négyszer láttam. (köszi tv2 a sok ismétlést! :)) Ennek ellenére nehéz helyzetben voltam, mivel már nagyon régen adták a boszikat és sajnos semmi ötletem sem volt. Azt tudtam, hogy a Triquetrát fel kell használnom, de ennyi. Nos próbálkoztam is vele, de szabad kézzel nagyon béna kört tudok rajzolni (sőt néha még körzővel is) így ezt az ötletem hamar ki is zártam. Ezek után nézegettem képeket a neten és rátaláltam Piper klubjának a p3-nak a logójára, s kisebb-nagyobb sikerrel végül ez került a hüvelykujjamra. Mivel a háromszögem olyan kicsi lett, hogy nem fért bele az írás, így az a gyűrűsujjamon látható. Aztán eszembe jutott, hogy a sorozatban a jó és a gonosz mindig harcol egymással (na jó nem mindig, voltak kivételek..) és ezt az ellentétet valahogy meg kellene valósítanom. Ezután már egyértelmű volt, hogy fehér és fekete színnel fogok dolgozni a többi ujjamon. Fehér alapra szerettem volna vonalakat húzni feketével, de szerencsére emlékeztem, hogy van repedezős fedőlakkom, ami ugyan kék, de nekem tetszik a végeredmény.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése