2013. december 1., vasárnap

Essence Happy Holidays - Colour3 nail polish

Sziasztok! :)
Először is kezdeném azzal, hogy nagyon sajnálom amiért novemberben nem volt bejegyzés de rengeteg ZH-m volt, így nem tudtam a bloggal foglalkozni. Viszont most újra itt vagyok és megpróbálok egyre gyakrabban jelentkezni. :)
Ma egy körmös bejegyzést láthattok. A Mikulás egy kicsit korábban jött el hozzám és meghozta  a 03 light up the tree! árnyalatú Essence körömlakkot a Happy Holidays kollekcióból. Igazából a burgundi-arany kombinációt szerettem volna, de sajnos az hiánytermék itt nálunk a DM-ben, így a zöld-ezüst jött velem haza. Egyáltalán nem bántam meg, hiszen az ezüst csillámok valami eszméletlenül gyönyörűek és a zöld is rögtön elnyerte a tetszésemet, hiszen ilyen sötét árnyalatom még nem volt. A csomagolás praktikus, nagyon szép ez a duó. Egyetlen negatívuma az, hogy mind a kettő 4 ml-es, tehát nem nagyok. :(
(Sajnos megint este fényképeztem a lámpa alatt, viszont így látszik, hogy milyen szépen csillognak a csillámok :D)
  
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése