2013. december 31., kedd

Az én szilveszteri manim

Nos valószínűleg ez lesz a valaha volt legbénább poszt és ezt nemcsak a rossz fényviszony és a fényképező hiány miatt mondom. Az a harci helyzet, hogy a középső ujjam meg van zúzódva és emiatt be van kötve. Ez nem a legszebb esztétikai látványt nyújtja, de még mindig jobb így, mintha levettem volna. Ráadásul behajlítani sem tudom még normálisan, ez a képen is látszódik. (+ be is szakadt ezen az ujjamon a körmöm, ezért rövidebb a többihez képest) Na de nem is ez a lényeg, ettől függetlenül be szeretném mutatni, hogy én milyen manikűrt készítettem el magamnak az esti buliba. Egy nagyon sötétkék ruhát fogok viselni, tehát ehhez illően egy szép mélykék lakkal festettem ki körmeimet. (Legalábbis a bal kezemen, várom anyát, hogy hazaérjen a munkahelyéről és megcsinálja a jobb kezemen lévő körmeimet is. :) + mivel szilveszter van, gondoltam feldobom 2 csillámos lakkal. :)
Off: Sok-sok ötletem van az újévre, tehát rendszeresen jelentkezni fogok, miután elmúlik a zúzódásom (kb. 2 hét) 

Termékek:
Avon speed dry - Twilight blue
Avon color trend - Pink
Essence happy holidays - 03 light up the tree! (a csillámos vége)

Jó bulizást, vigyázzatok egymásra!! Sikerekben gazdag és boldog Újévet kívánok Mindenkinek!!! :)

A körmeim legvégére került a rózsaszín csillogós lakk, míg középre az ezüst :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése