2014. április 21., hétfő

Tavaszi haul

Sziasztok!
Több, mint 2 hónapos kihagyás után újra itt vagyok. Megígérem többet nem lesz ilyen. :)
Nos az elmúlt időszakban sok mindent vásároltam, így nem is húzom tovább a szót.
Essence pigmentek
Az essence leárazáson sok dolgot vettem, viszont első körbena pigmentek mellett elsétáltam, és még milyen jól tettem, hiszen most 149 Ft-os áron lehet hozzájuk jutni. Azért is mutatom meg ezeket, mert nálunk viszonylag még sok van a kis kosárkákban, így még nem késő 1-2 színt beszerezni.
Az árnyalatok nevei balról jobbra:
  • 21 jungle fever
  • 08 cop & copper
  • 14 strawberry smoothie
  • 02 smell the caramel
  • 03 box of chocolates
  • 22 it's a boy!

DM dekor doboz
Engem is elcsábított a DM-ben 50 pontért kíváltható "zsákbamacska" doboz, így kettőt is elhoztam. Igazából csak egyet szerettem volna, de Anya rábeszélt, hogy vegyünk még egyet. Ugye a Dove hajpakolás mindegyik kis dobozkában megtalálható és a kék lakkra is számítani lehetett, így én csak azért imádkoztam, hogy ne ugyanazt az árnyalatot fogjam ki és, hogy legalább az egyik dobozkában legyen rúzs. Így én nagyon elégedett vagyok a dobozaim tartalmával. :)
1. doboz:
- Astor fashion studio lakk - 272 Castle by night
- Astor soft sensation rúzs - 500
- Dove Intensive Repair Express hajpakolás

2. doboz:
- Astor fashion studio lakk - 271 Majestic blue
- Astor soft sensation rúzs - 730
- Dove Intensive Repair Express hajpakolás


Most pedig jöjjön a Glamour-napi drogériás szerzeményeim. Elsőként lássuk miket vásároltam a Rossmannban:

  
Rossmann
Ugyebár itt a Jim Jams termékekre volt 25%-os kupon + volt 10%-os végösszegi kuponom. Még egyiket sem próbáltam ki és még sosem volt Jim Jams termékem így nem tudok róluk nyilatkozni, viszont az Isana körömlakklemosó nagyon jó!
  • pórustisztitó tapasz
  • uborkás lehúzható maszk
  • smink-és arclemosó kendő (10 db)
  • Isana körömlakklemosó (erre nem volt Glamour kupon, de szükségem volt rá.)


Müller
A maybelline termékekre 30% kedvezmény volt + 20% végösszegi, így megvettem az Affinimat alapozót 03 light sand beige árnyalatban. (remélem be fog válni, hiszen ezt még nem próbáltam, csak az Affinitone-t.) Szerettem volna még egy szempillaspirált is, hiszen a kedvenceim ettől a márkától vannak, viszont ezt inkább a Dm-ben vettem meg, de erről majd később. Sajnos még mindig nagyon száraz a kezem (pedig általában csak a téli, hideg időben szokott), így vettem egy kézkrémet is az Essence-től, az epres-csokisat. :) Az oreót is imádom, viszont nem a legolcsóbb édesség, így jól jött az a 20% kedvezmény. És akkor az egyik kedvencem: OPI lakk - Yodel me on my cell, mely eleve akciós volt (teljes ár - 20% is drága nekem egy lakkért), de így, hogy akciós volt és még lejött belőle a végösszegi kedvezmény már nem fáj érte annyira a szívem. Egyébként ez az első OPI lakkom. :)


DM
Itt 4 kupont használtam fel. Az egyik egy S.he rúzs, ami egy nagyon szép narancssárga árnyalatnak látszik, de sajnos az ajkaimon inkább korallos, ami természetesen nem baj, mert így is nagyon szép, de szerettem volna egy igazi narancsszínű rúzst. Erre egyébként egy 50%-os kupon volt. Vettem még egy fogkrémet is, hiszen erre is mindig szükség van, és féláron kár lett volna otthagyni. Én, mint lakkmániás természetesen nem jöhettem el egy lakk nélkül, pláne, hogy ez a gyönyörű Manhattan lakk eleve akciós volt és így jött le belőle a 20%. Na és akkor a legjobb vásárt hagytam a legvégére. :) Olyan akció van a DM-ben, hogyha most vásárolsz egy Maybelline Colossal Go Extreme! volum' szempillaspirált, akkor választhatsz hozzá egy Colorama lakkot. Megkérdeztem egy eladót és igen ezt az akciót is össze lehetett vonni az 50%-os kuponnal, tehát 1250 Ft-ért vettem egy szuper szempillaspirált és egy gyönyörű lakkot. :)
  • S.he rúzs - 050
  • Maybelline Colorama - 91
  • Manhattan lotus effect - 61V


Az InStyle magazinhoz most szuperjó ajándékokat lehet választani a meghatározott üzletekben, így én le is csaptam az utolsó OPI lakkra , aminek gyönyörű piros színe van. Egyébként a magazin az ajándékkal együtt 495 Ft!!! Így már 2 OPI lakkom is van. :))

Remélem a Glamour-napokat Ti is eredményesen zártátok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése